Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, необхідно використовувати підсумкове оцінювання. Проаналізував на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів. Продумав причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання. Розробив форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи.
Модуль 9 Рефлексія
Учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні. Під час проекту вчителі повинні працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. Переглянув план вивчення теми проекту та вніс зміни.
Немає коментарів:
Дописати коментар